Zadaj nam dowolne pytanie

* o tematykę pierwszej pomocy w Twojej firmie. Taka konsultacja będzie odpowiednia dla każdej firmy, która zarudnia więcej niż 3 pracowników z dowolnej branży.

Konsultacja to bezpłatne 15 minut na rozmowę, podczas której możesz zadać dowolne pytanie z zakresu przygotowania Twoich pracowników do udzielania pierwszej pomocy w Twojej firmie w myśl naszego motta: #BądźGotówNaNiespodziewane

Zostaw kontakt w formularzu, a umówimy się na dogodny dla obu stron termin rozmowy. Obiecujemy że wyczerpiemy temat i Twoje pytania.

Wypełnij formularz

  • W jaką wiedzę z zakresu udzielania pierwszej pomocy trzeba wyposażyć pracowników?
  • Czym różzni się kwalifikowana pierwsza pomoc od pierwszej pomocy?
  • Jak wyposażyć apteczkę pierwszej pomocy w firmie?
  • Jak często powinno się szkolić pracowników z pierwszej pomocy?
  • Ilu pracowników trzeba przeszkolić?
  • O co chodzi z certyfikacjami szkoleń? Czy są obowiązkowe?
  • Mam zmianowy tryb pracy, jak wyznaczyć osoby odpowiedzialne za udzielanie pierwszej pomocy?
  • Czy można odbyć szkolenie z pierwszej pomocy zdalnie i czy ma to sens?
  • Mieliśmy kiedyś wypadek w firmie i chcemy wyciągnąć wnioski z tej sytuacji - co najlepiej w tej sytuacji zrobić?

Jakie pytania mogę zadać?

01.

Z kim najczęściej pracujemy?

Naszymi Klientami są zarówno firmy usługowe jak i produkcyjne z każdej branży. Obsługujemy korporacje budowlane, zakłady produkcyjne, przedsiębiorstwa państwowe, firmy zajmujące się subtancjami niebezpiecznymi, czy też służby mundurowe i instytucje medyczne.


Nasze wsparcie sprawdza się, jeżeli w organizacji jest 3 i więcej pracowników. Opiekujemy obszar przeszkolenia pracowników, ewentualnych formalności związanych z urzędami, wyposażania w sprzęt taki jak defibrylatory czy niezbędne instrukcje i apteczki.

02.

Kto będzie odpowiadać?

Zaraz po zamówieniu konsultacji odezwie się do Ciebie konsultant, będący także czynnym szkoleniowcem i instruktorem pierwszej pomocy. Pomoże Ci w oparciu o swoją najlepszą wiedzę i doświadczenie szkoleniowe. Omijamy tym samym biuro ;) i na dogodny termin umawiasz się bezpośrednio. Gdyby omawiany temat był bardziej skomplikowany ekspert skonsultuje się z Kierownikiem Merytorycznym Kursów i wróci z odpowiedzią.

03.

Te marki kiedyś zapytały : )

What is an

artist booking

Why you should use

our artist database?

A few words about your product/offer. Focus on the benefits not the features. Explain how your product will improve your customer's life.

Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer. Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer. Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer. Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

  • How will your product change your customer's life
  • How will your product change your customer's life
  • How will your product change your customer's life
GET THE BEST OFFER

They had a great time

A few sentences about your product. How it helps to solve clients' problems. It shouldconvince the unconvinced. No fake quotes or photos!

- Michelle Walker

- Amanda Baker

A few sentences about your product. How it helps to solve clients' problems. It shouldconvince the unconvinced. No fake quotes or photos!

- John Smith

A few sentences about your product. How it helps to solve clients' problems. It shouldconvince the unconvinced. No fake quotes or photos!

IconIconIcon

Score: 4.8 | 3,452 reviews

IconIconIconIconIcon

Book now and have fun

GET THE BEST OFFER