Zadaj nam dowolne pytanie
* o tematykę pierwszej pomocy w Twojej firmie. Taka konsultacja będzie odpowiednia dla każdej firmy, która zarudnia więcej niż 3 pracowników z dowolnej branży.
Konsultacja to bezpłatne 15 minut na rozmowę, podczas której możesz zadać dowolne pytanie z zakresu przygotowania Twoich pracowników do udzielania pierwszej pomocy w Twojej firmie w myśl naszego motta: #BądźGotówNaNiespodziewane
Zostaw kontakt w formularzu, a umówimy się na dogodny dla obu stron termin rozmowy. Obiecujemy że wyczerpiemy temat i Twoje pytania.
Wypełnij formularz
Jakie pytania mogę zadać?
01.
Z kim najczęściej pracujemy?
Naszymi Klientami są zarówno firmy usługowe jak i produkcyjne z każdej branży. Obsługujemy korporacje budowlane, zakłady produkcyjne, przedsiębiorstwa państwowe, firmy zajmujące się subtancjami niebezpiecznymi, czy też służby mundurowe i instytucje medyczne.
Nasze wsparcie sprawdza się, jeżeli w organizacji jest 3 i więcej pracowników. Opiekujemy obszar przeszkolenia pracowników, ewentualnych formalności związanych z urzędami, wyposażania w sprzęt taki jak defibrylatory czy niezbędne instrukcje i apteczki.
02.
Kto będzie odpowiadać?
Zaraz po zamówieniu konsultacji odezwie się do Ciebie konsultant, będący także czynnym szkoleniowcem i instruktorem pierwszej pomocy. Pomoże Ci w oparciu o swoją najlepszą wiedzę i doświadczenie szkoleniowe. Omijamy tym samym biuro ;) i na dogodny termin umawiasz się bezpośrednio. Gdyby omawiany temat był bardziej skomplikowany ekspert skonsultuje się z Kierownikiem Merytorycznym Kursów i wróci z odpowiedzią.
03.
Te marki kiedyś zapytały : )
What is an
artist booking
Why you should use
our artist database?
A few words about your product/offer. Focus on the benefits not the features. Explain how your product will improve your customer's life.
Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer. Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer. Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer. Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.
They had a great time
A few sentences about your product. How it helps to solve clients' problems. It shouldconvince the unconvinced. No fake quotes or photos!
- Michelle Walker
- Amanda Baker
A few sentences about your product. How it helps to solve clients' problems. It shouldconvince the unconvinced. No fake quotes or photos!
- John Smith
A few sentences about your product. How it helps to solve clients' problems. It shouldconvince the unconvinced. No fake quotes or photos!
Score: 4.8 | 3,452 reviews
Book now and have fun